Krabba :O

Idag är det torsdag, v.43 och klockan är 19:17. Bara så alla vet :p

I morse när jag vaknade dog jag. Jag tände och läste till ganska sent igår (Mamma hoppas du inte läser det här :S) Jag var så sjukt trött och mamma och morfar släpade ur mig ur sängen. Jag gjorde vilt motstånd och kampen var hård men de vann.
Idag hade vi Svenska på morgonen. Det gick bra och så. Vi gjorde ett idiotiskt spel som var helt ofattbart. Jag blev irriterad. Sen hade vi Matte. Det var roligt. Jag räknar i åttans mattebok nu *stolt*. Linda, du rockar! Linda är min fenomenala mattelärare och NO lärare. Sen hade vi lunch, det var gott, gott; Köttfärsås och spagetthi.

Sen hade vi engelska och jag hade två fel på läxförhöret. Det var lite ****. Det var inga stavfel och det var ju bara ett läxförhör. ;)

Sen hade vi KK. Säger er mycket va :D. Det är kulturkurs. Jag hade 3D/digitalfoto. Det är jättekul och vi har tema skräck. Jag hade en tyllkjol, röd tröja och håret i tofs. Jag var offret. Jag dödades på bild ungefär sju gånger. Jag räknade.

Nu har jag franska tills imorgon, jag byter språk hela tiden men det är bara för att i min skola läser man tre veckor på varje språk innan man bestämmer sig. Bra tycker jag.
Nu ska vi äta krabba till middag. MUMS tycker jag.

Jag hoppas ni mår superbra och har det mysigt ;P
//Friffe

Kommentarer
Postat av: !klaruhs!

Fett kul att bli fotad :')(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-22 @ 20:54:04
URL: http://klaruhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0