Inte höstlov mer....

Igår förhandlade jag med min mutter och vater (ha, Agnes är den enda som fattar:p. Eller har någon annan läst tyska?) om att jag ville se "Djävulen bär prada" (The devil wears prada) på tv 4. Jag fick inte se hela filmen så jag tvingade mig själv att vara uppe till kl.11.30. Nu är jag trött. Till frukost blev det mandarin. Gudskelov att Sara inte var med; hon är allergisk mot mandariner och blir skiitarg när hon ser de.

Under Halloween hade jag det mysigt, jag och sara klädde ut oss och skrämde skiten ur mamma, morfar och Ravi. Vi var inte i stockholm så bus eller godis var inte möjligt.

GAHH ser att bussen kommer om fem minuter, Agnes blir inte så glad....
KRAMKRAMKRAM
//Friffe
ps: Klaras blogg rockar; www.klaruhs.blogg.se

Kommentarer
Postat av: klaruhs

A :) Vad bra att du finns <3 Vi ses imorn, tack för länken :) :P Luv u

2009-11-02 @ 16:27:12
URL: http://klaruhs.blogg.se/
Postat av: klaruhs

frida du hade intebehövt kommentera, du blir ju bara ledsen :'( , <3333

2009-11-21 @ 13:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0