Jag är en oaktiv julklappshandlare

Jag har inte skrivit sedan typ vecka 45?
Jag är super ledsen men hörni, snart är det jul! Jag har handlat massor med julklappar redan och ser julkalendern varje dag. Jag är värsta julomanen.
Här kommer lite bilder från invigningen av liljeholmstorget.
Thumbnail
Foto: Agnes Norlin.  Här är jag före invigningen i skolan och läser.

Thumbnail
Foto: Agnes Norlin. Där är jag.

Thumbnail Foto: Agnes Norlin. Jag och Agnes

Hejdå, jag skriver snart igen. Jag läser världens bästa bok, män som hatar kvinnor. Fast den är läskig. :O
Igår såg jag flickan som lekte med elden. Den var bra!
//Friffe

Kommentarer
Postat av: klaruhs

sv: tack, men man seer int4e bilderna :'(

2009-12-05 @ 13:14:19
URL: http://klaruhs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är Agnes Norlin som har tagit bilden på Frida och Agnes.

2009-12-08 @ 20:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0